فروش رهن کامل آپارتمان در چیتگر ، اجاره آپارتمان در شهرک شهید خرازی

املاک بزرگ پارلمان غرب - منطقه 22

مقالات آموزشی

پیش خرید آپارتمان

پیش خرید آپارتمان

پیش خرید آپارتمان

پیش خرید آپارتمان یکی از روش‌هایی است که افراد برای خرید ملک با کمترین هزینه و در شرایط بهتر اقدام به خرید می‌کنند. در این روش، افراد برای خرید ملک، ابتدا یک مبلغ به عنوان پیش پرداخت به صاحب ملک پرداخت می‌کنند تا بعد از پایان ساخت، ملک به طور رسمی به آن‌ها واگذار شود. در این مقاله به بررسی ویژگی‌های پیش خرید آپارتمان، مزایا و معایب آن و همچنین نحوه روشن شدن در خرید این نوع ملک می‌پردازیم.

ویژگی‌های پیش خرید آپارتمان:

1. حق شرکت در خرید برای همگان: پیش خرید آپارتمان به همگان اجازه می‌دهد که در طرح خرید ملک شرکت کنند، از جمله افرادی که مشکل دارایی بالایی ندارند و قادر به خرید ملک با قیمت کامل نیستند.
2. قیمت مناسب: پیش خرید آپارتمان به افراد امکان می‌دهد به خرید ملک با قیمت مناسب‌تر نسبت به خرید ملک به صورت کامل بپردازند. بنابراین، به دلیل تخفیف قیمت قبل از ساخت، خریداران به قیمت مناسب‌تری از یک آپارتمان دسترسی خواهند داشت.
3. ارزشیابی استاندارد: در اکثر موارد، پیش خریدهای آپارتمان با استانداردهای جدید و یكسان برای همه خریداران صورت میگیرد. به عبارت دیگر، قرارداد پیش خریدها برای تمام خریداران به همان شکل و با همان شرایط تعریف می‌شود، بنابراین، همگان شانسی یکسان برای بازپس گیری پول خود دارند.
4. عدم نیاز به موجودی قرضی: افرادی که با مشکل دستیابی به سرمایه موردنیاز برای خرید ملک روبرو هستند، می‌توانند با پیش خرید، فرصت خرید ملک باقی‌مانده را با اقساط طولانی مدت داشته باشند.

 

معرفی بهترین برج های منطقه 22 ، خرید خانه در منطقه ۲۲ چقدر سرمایه نیاز دارد؟

 

مزایای پیش خرید آپارتمان:

1. افزایش ارزش سرمایه: پیش خرید آپارتمان به شما اجازه می‌دهد تا ارزش سرمایه خود را افزایش دهید. در صورتی که در یک منطقه در حال توسعه باشید، با خرید پیش-خرید، شما در آینده می‌توانید از ارزش سرمایه خود بهره‌برداری کنید.
2. قیمت مناسب: یکی از مزایای مهم پیش خرید؛ قیمت مناسب‌تری است که مشتریان برای خرید ملک به دست می‌آورند.
3. حق تصمیم‌گیری: با پیش‌خرید، شما اجازه تصمیم‌گیری در برخی موارد خرید ویژگی‌های داخلی خانه را دارید. به عنوان مثال، می‌توانید فرش و درب کمد را انتخاب کنید.

معایب پیش خرید آپارتمان:

1. عدم پذیرش شرایط خاص شما: با پیش خرید، شرایط قبلی تعریف شده است و شما ممکن است با محدودیت‌هایی در ارتباط با تغییر ویژگی‌های داخلی آپارتمان مواجه شوید.
2. عدم اطمینان از کیفیت: شما مطمئن نیستید که از یک شرکت معتبر خرید کرده‌اید و آیا کلیه اجزای آپارتمان شما بدون نقص ساخته شده‌اند یا خیر.
3. عدم اطمینان از آینده: یکی از مشکلاتی که احتمالا با پیش خرید ناشی می‌شود، عدم اطمینان شما از تولید آپارتمان به موقع و یا در موعد تعیین شده می‌باشد.

 

همه چیز درباره منطقه 22 : مشکلات و آینده آن

 

نحوه روشن شدن در خرید ملک با پیش خرید آپارتمان:

1. اهمیت موقعیت مکانی:

بیشتر ‌مناطق با قیمت بالایی مانند منطقه 1 و 2 تهران راه‌های خود را برای درآمد دائمی‌تری و بازگشت سرمایه خرید درنظر گرفته‌اند. اما شما پیش از خرید واحد، باید برای معاونت‌های آتی زندگی توجه خود را به منطقه موردنظر خود بپردازید.

2. بازدید میدانی:

حتی اگر شما اعتقاد دارید که شما به نظر خودتان نکات مهمی را در نظر گرفته‌اید، با یک بازدید میدانی به مسأله امنیت، ویژگی‌های داخلی و خارجی و قوانین محلی پرداخته شود.

3. مقایسه قیمت‌ها:

بهترین راه برای اطمینان از خرید مناسب، مقایسه قیمت‌های مشابه می‌باشد.

پیش خرید آپارتمان یکی از روش‌های خرید ملک است که برای افراد کمک می‌کند تا به خرید ملک خود دست یابند و در عین حال هزینه اولیه را به گونه‌ای کاهش دهند. با توجه به پتانسیل افزایش ارزش سرمایه، این روش برای فردی که در حالت داشتن خود در بلندمدت می‌باشد، توصیه می‌گردد.لذا قبل از خرید، بهتر است به موقعیت، کیفیت، خدمات محلی و هزینه‌های مدیریتی توجه داشته باشید تا بعد از خرید، هدررفت هزینه کنین.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب بیشتر