فروش رهن کامل آپارتمان در چیتگر ، اجاره آپارتمان در شهرک شهید خرازی

املاک بزرگ پارلمان غرب - منطقه 22

مقالات آموزشی

شرایط فسخ قرارداد اجاره و فروش ملک چیست؟

شرایط فسخ قرارداد اجاره و فروش ملک چیست؟ و چرا باید بسیار حساس باشید برای موضوع فسخ قرارداد ؟ یکی از مواردی که وجود دارد در رابطه با طرفین معامله املاک خوب موضوع و فسخ قرارداد اجاره و فروش ملک است.

با توجه به همین مورد از قوانین از سال ۱۳۵۶ در قالب قانون مدنی نوشته شد بنابراین نباید زیاد نگران فصل قرارداد حوزه ملک باشید تنها کاری که باید انجام بدید این هست که فرآیندهای حقوقی را مسلط بشید و در هنگام عقد قرار داد از آن استفاده کنیم

 

برای اطلاع از آخرین قیمت املاک و آپارتمان، و برج های منطقه 22 و خرید آپارتمان در منطقه 22 با املاک پارلمان غرب تماس حاصل نمایید. برای اطلاع از قیمت آپارتمان در منطقه چیتگر با شماره های 02144741072 تماس حاصل نمایید.

منظور از فسخ قرارداد  منظور از فصل قرارداد درباره یک قرارداد ملک یا چه خونه باشه و چه مغازه باشه شما باید دقت کنید که طرفین یکی از طرفین میخواد یا قصدش رو دارد که قرارداد را کنسل کنه و  این را باید دقت کنید که قراردادها طبق آماده ۳۶۹ قانون مدنی در صورت داشتن شرایط ذیل امکان تحقق فسخ آن وجود دارد:

  • خیار شرط: با توجه به این خیار،‌ امکان فسخ طبق شرطی که در قرارداد ذکر شده در مدت معین، قابل اجرا است.
  • خیار تعذر تسلیم: فسخ در صورتی امکان‌پذیر است که یکی از طرفین قرارداد به تعهدات خود عمل نکند.
  • خیار عیب: در صورتی که عیب و نقصی در ملک باشد و در زمان بسته شدن قرارداد، این عیب و نقص ذکر نشده باشد و بین دو طرف معامله توافقی از این نظر صورت نگرفته باشد،‌ می‌توان اجاره‌نامه را فسخ کرد.
  • خیار تخلف شرط: در زمان بستن قرارداد اجاره، اگر شروطی تعیین شده باشد و یکی از طرفین به آن عمل نکند، امکان فسخ قرارداد وجود دارد.
  • تخلف از وصف: امکان فسخ قرارداد زمانی رخ می‌دهد که مستاجر متوجه شود واقعیت قیمت خانه با مبلغ پرداختی متفاوت است. در این حالت مستاجر می‌تواند قرارداد را فسخ کند.

نحوه فسخ قرارداد اجاره در صورتی که در صورتی که شرایط برای حل اختلاف بین دو طرف معامله مسائل نباشد طرف این کاری که باید انجام بدهند ارجاع به شورای حل اختلاف در نتیجه با توجه به حکم دادگاه میتواند حکم تخلیه رو دریافت کنم

در پایان باید این نکته خیلی مهم رو خدمتتون عرض کنم که باید اقدام مستاجر موجر خریدار یا فروشنده در هنگام معامله کاملاً بیان شده باشه چون معمولاً کوتاهی فروشنده یا خریدار و گاهاً حرفه‌ای نبودن اون املاکی و مشاور املاک باعث مشکلات بسیار زیادی میشه در نتیجه اینجا مشاور املاک برای شما نقش بسیار مهمی داره

مشاور املاک چیتگر در حوزه منطقه ۲۲ شب دریاچه چیتگر با تاکید بر توانمندی هایی که داره قرارداد جدید اقدام کرده و اینجور مشکلات حقوقی در اون وجود نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب بیشتر