فروش رهن کامل آپارتمان در چیتگر ، اجاره آپارتمان در شهرک شهید خرازی

املاک بزرگ پارلمان غرب - منطقه 22

مقالات آموزشی

۱۰ ویژگی یک واحد مناسب در برج

۱۰ ویژگی واحد مناسب در برج که هنگام معامله باید بدانید تا بتوانید بهترین زندگی رو تجربه کنید.

پیشرفته ترین امکاناتی که در برج های مسکونی و تجاری فقط پیدا میشود.، واقعا نمی توانید تفاوت بسیار زیادی با هتل قائل شود . امکانات کاملی مثل لابی، سالن لانژ و مجموعه ورزشی از امکانات پایه خود برج ها به حساب می آیند اما خدمات بیشتری مثل نگهبان و رستوران و زندگی حتی امن تر و راحت تری برای ساکنین خود فراهم میکند.

اما املاک پارلمان غرب که به صورت تخصصی در منطقه چیتگر فعالیت میکند، میتواند بهترین برج های محدوده چیتگر رو به شما معرفی کند و البته که باید استاندارد های یک برج و آسمان خراش رو هم داشته باشه.

 

استخر، سونا جکوزی

سیستم های مجهزی که در استخرها قرار دارد، باعث می شود که آب استخر دارای کیفیت بالایی باشد. موتورخانه و سیستم تهویه باعث افزایش کیفیت استخر می شود . در این بین ممکن است برخی از آب تصفیه هندی و چینی استفاده کننند که قطعاً کیفیت رو کاهش می دهد.

 

آسانسور باربری

ساختمان‌های بلند باید سه تا چهار آسانسور داشته‌باشند. معمولا ساختمان‌های پنج و شش طبقه دو آسانسور دارند. یکی برای حمل اسباب و یکی برای افراد. اسباب‌کشی به برج مثل طبقه اول نیست که وسایل خانه را روی کول گرفت و بالا برد.

 

  • برج های معروف دریاچه چیتگر
  1. برج امین چیتگر
  2. برج مهستان چیتگر
  3. برج مهستان چیتگر
  4. برج ارکیده چیتگر
  5. برج مجلل چیتگر
  6. برج پامچال چیتگر
  7. برج امین چیتگر
  8. برج پارامیس چیتگر

 

تراس

برج مثل آپارتمان چهار طبقه نیست که نداشتن تراس را با پشت‌بام بتوان جبران کرد. اندازه تراس به متراژ برج بستگی دارد؛ اگر واحدی زیر ۱۰۰ متر باشد، اندازه‌ای که یک بند رخت‌ در آن جا بگیرد کافی است اما خانه‌ای با متراژ ۳۰۰ متری باید تراسی داشته‌باشد که در آن یک میز و صندلی جا شود.

 

لابی

هنگام خرید یک ملک در برج ، حتماً به لابی آن دقت کنید، بسیاری از برج سازان مطرح، سقف 6 متری را طراحی و پیاده سازی میکنند

اما چیزی که لابی را با اهمیت می‌کند حضور لابی‌من یا نگهبان لابی برای افزایش امنیت ساختمان به شکل ۲۴ ساعته است.

 

تعداد واحدها

بعضی از برج‌ها ممکن است دارای ۳۰ واحد باشند و برخی دیگر ۱۰۰ واحد. دسته‌ای از مجتمع‌های ساختمانی هم دارای چند بلوک برج هستند. برای این موضوع باید ببینید که ساختمان با چه جمعیت سکنه‌ای را ترجیح می‌دهید؟

 

پنت هاوس

پنت‌هاوس اوج هنر یک برج‌ساز است. مساحت پنت‌هاوس معمولا به خاطر حیاطی که دارد کمتر از واحدهای زیرین است.  متراژ پنت هاوس باید بدون در نظر گرفتن تراس از ۲۰۰ متر شروع شود و پنت‌هاوسی که کمتر از این متراژ یا تراس آن کوچک باشد فقط اسم پنت‌هاوس را یدک می‌کشد.

۱۰ ویژگی واحد مناسب در برج
۱۰ ویژگی واحد مناسب در برج

شارژ

«آیا از پس شرایط شارژ بر می‌آیم؟» این سوالی است که باید قبل از زندگی کردن در برج به آن فکر کنید.

 

برند سازنده و طراح

قطعاً نام سازندگان برج می تواند موثر در افزایش قیمت و هزینه های آن شود. البته اگه در زمینه آسمان خراش در تهران فعالیت داشته باشید متوجه می شود که برخی از افراد فقط در زمینه ساخت برج و آسمان خراش فعالیت میکنند و با سرمایه گذارهای گم نام هم همکاری نمی کنند.

 

مقاومت در برابر باد

طراحی مهندسی در برج ها بسیار مهم است، و به دلیل ارتفاع بسیار بالایی که دارند، بایستی مقاومت بسیاری در مقابل باد داشته باشند.

البته هر منطقه ای ضریب باد و زلزله ای اختصاصی خود را دارد که این ضریب تجربری به دست آمده اند.

برج ها از قبل با رعایت این نکات خاصی مجوز ساخت گرفته باشند.برج باید همچنین دارای پله اضطراری و راهروهای جانبی منتهی به آن باشد. دسترسی به این پله‌ها معمولا با خطی قرمز مشخص شده‌است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب بیشتر