فروش رهن کامل آپارتمان در چیتگر ، اجاره آپارتمان در شهرک شهید خرازی

املاک بزرگ پارلمان غرب - منطقه 22

مقالات آموزشی

چطور یک خانه خوب اجاره کنیم

چطور یک خانه خوب اجاره کنیم که دچار مشکل نشیم و بهترین زندگی رو تجربه کنیم؟

برای اینکه خانه و یا آپارتمان را اجاره کنید، بهتر است که یک چک لیست تهیه نمایید.

 

1- خصوصیات و محل سکونت صاحب خانه

چنانچه به دنبال اجاره خانه در چیتگر و یا هر منطقه ای دیگر هستید، به دنبال خانه هایی باشید که مالک در آن ساکن نیست، البته بهتر است که از همسایه ها نیست درباره صاحب خانه سئوالاتی را بپرسید.

 

برای اطلاع از آخرین قیمت املاک و آپارتمان، و برج های منطقه 22 و خرید آپارتمان در منطقه 22 با املاک چیتگر ( املاک پارلمان غرب) تماس حاصل نمایید. برای اطلاع از قیمت آپارتمان در منطقه چیتگر با شماره های 02144741072 تماس حاصل نمایید.

 

2- خانه‌های خالی در اولویت هستند

خانه های مبله مشکلات را نشان نمی دهند. سعی کنید خانه ای را پیدا کنید که خالی باشه و البته نگران خالی شدن به موقع آن نباشید.

3- تعداد واحدهای ساختمان

ساختمان‌های کم واحد و پرواحد هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند، ساختمان‌های پرواحد به دلیل وجود مدیریت ساختمان نیازی نیست که تمام مسائل مربوط به ساختمان را خودتان پیگیری کنید و بسیاری از کارها را می توان به مدیر ساختمان واگذار کنید، البته در نقطه مقابل ساختمان‌های کم واحد دارای سکوت و آرامش بیشتری هستند.

 

4- ساکنان ساختمان

ظاهر ساختمان نشان دهنده ساکنین آن ساختمان است. نمای بیرونی ساختمان و نظافت، حیاط و باغچه و راه پله و حتی صدای آسانسور … نشان دهنده وضعیت روحی و شخصیت ساکنان است.

 

5- ملک خیلی نوساز یا خیلی قدیمی را اجاره نکنید

طبق بررسی‌ها، خانه‌های ۳ تا ۱۰ سال می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. زیاد به دنبال املاک نوساز نباشید، چون علاوه هم گران‌تر است هم شاید مجبور باشید بخشی از امکانات را به آن اضافه کنید.از طرف دیگر هرگز سراغ خانه‌های خیلی قدیمی نروید، چون هزینه نگهداری زیادی دارد.

 

6- نورگیر بودن ساختمان

ساختمان در مجاورت ساختمان های خیلی بلند نباشد چرا که باعث میشه نور خانه کم شود.

 

7- جنوبی یا شمالی بودن ساختمان

ساختمان های شمالی نمای بیرونی بهتری دارند ولی ساختن های جنوبی نورگیری و امنیت بیشتری دارند. در نتیجه این باعث میشه که شما بدانید چطور یک خانه خوب اجاره کنیم و راه بسیار عالی است.

 

8- مجاورت ساخت‌و‌ساز

اگر به دنبال آرامش هستید به شدت مراقب باشید که در مجاورت ساختمان های ساخت و ساز نباشد چرا که ساخت خانه باعث ایجاد سر و صدای در ساعات مختلف شبانه روز، گرد و خاک و عبور و مرور ماشین‌های سنگین و نیز تردد کارگران و افراد متفرقه در یک محله می‌شود.

 

9- پارکینگ

یکی از مشکلات مسئله پارکینگ است که به شدت باید دقت کنید که در سندشان پارکینگ اختصاصی درج شده باشد و حتماً مشاهده کنید تا واحد دیگری ادعا نداشته باشه. ر انتخاب پارکینگ باید به نکاتی مانند شیب پارکینگ، جای پارکینگ، اندازه در پارکینگ، مسیر خودرو و کنترل از راه دور بودن در پارکینگ توجه کنید.

 

10- درهای ساختمان

شاید در نگاه اول خیلی مهم نباشد ولی اندازه درب های ساختمان میتونه شما رو با مشکل کاملاً جدی مواجه کنه، حتی برای ورود یخچال ساید و یا مبلمان سلطنتی. در هر صورت بسیار دقت کنید که خانه ای را انتخاب کنید که درب ورودی ساختمان و درب ورود واحد ، اندازه استاندارد و حتی بزرگتر را داشته باشد.

یک پاسخ

  1. بازتاب: مهرداد صفایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب بیشتر