فروش رهن کامل آپارتمان در چیتگر ، اجاره آپارتمان در شهرک شهید خرازی

املاک بزرگ پارلمان غرب - منطقه 22

مقالات آموزشی

شهرک وردآورد شمالی و جنوبی با قیمتی مناسب برای خرید خانه

شهرک وردآورد شمالی و جنوبی

شهرک وردآورد شمالی و جنوبی با قیمتی مناسب برای خرید خانه : وردآورد ورودی کلانشهر تهران و غربی ترین نقطه شهر تهران است. از شمال با آزادراه تهران کرج و از غرب به شهر گرمدره و ازجنوب همسایه شهرقدس است.این محله مابین تهران و کرج قرار دارد و به خاطر اینکه قیمت نجومی ندارد خیلی ها میتوانند در آنجا صاحب خانه شوند.قدمت این شهرک به حدود۳۰۰سال میرسد و در قدیم به خاطر وجود باغ های فراوان وآب وهوایی مطبوع  تهرانی های قدیم ترغیب می شدند حوالی وردآورد سکونت کنند.

محله وردآورد برای ورزش دوستان امکانات خوبی در آستین دارد این محله دارای حدود چندین سالن ورزشی مثل زمین چمن مصنوعی، سالن توپی شهرآورد و…می باشد.

وردآورد شمالی یا همان مروارید شهر به نسبت آب وهوا و دنج بودن برتری نسبی نسبت به ورد آورد جنوبی دارد.

فایل های اجاره آپارتمان منطقه چیتگر در املاک پارلمان غرب

اجاره آپارتمان در برج زیتون تهران

اجاره آپارتمان در مجتمع نگین غرب

اجاره برجهای خرازی

مروارید شهر در غرب دریاچه چیتگر و ایرانمال قرار دارد و فاصله این شهرک تا دریاچه ۷ کیلومتر است. فاصله مروارید شهر و دریاچه این مکان را به شهرکی دنج و دور از ترافیک تبدیل کرده است. وجود شهربازی هزارویک شهر که در سالهای آتی به بهره برداری میرسد از امتیازات این شهرک است ولی بهترین مزیت وامتیاز مروارید شهر برای ساکنین آن دسترسی شهرک مروارید شهر به مترو، بزرگراه خرازی، اردستانی و حکیم می باشد.به خاطر نزدیکی به کوه های شمال غرب آب و هوای بسیار مطلوب و پاکی را داراست.واز معدود نقاط بدون آلودگی تهران است.برج های شهرک مروارید شهر معمولا ۲۱تا۳۰طبقه اند و در هر طبقه ۸تا۱۲واحد مسکونی قرارگرفته است.متراژ معمول واحدهای این شهرک بین۱۱۰تا۱۷۰متر مربع میباشد.

مرواریدشهر با داشتن زیر ساخت های اصولی ودسترسی راحت به مترو و اتوبان و دریاچه چیتگر در آینده ای نزدیک به یکی از برترین و بزرگترین شهرک های غرب تهران تبدیل خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب بیشتر