شرايط فروش اقساطی آپارتمان در منطقه 22 تهران

2 تخت
1 حمام
1 پارکینگ

شرايط فروش اقساطی آپارتمان در منطقه 22 تهران

واحدی به متراژ 90 متر واقع در شهرک امام رضا دریاچه چیتگر با مشخصاتی به شرح ذیل موجود می باشد :

  • 2 خوابه
  • پارکینگ
  • انباری
  • آسانسور
  • نوساز

معرفی پروژه پدافند هوایی ارتش : برج مسکونی در حال ساخت منطقه 22

پروژه پدافند هوایی ارتش یکی از مدرن ترین و خاص ترین برج های مسکونی در حال ساخت منطقه ۲۲ می باشد . این پروژه که یکی از بلندترین برج های تهران می باشد، دارای دو برج شمالی H و برج جنوبی C است . این پروژه توسط شرکت آرین سازه رابین (یکی از سازنده های به نام منطقه ۲۲)  از سال ۹۷ در حال ساخت است .

میزان پیشرفت پروژه پدافند هوایی ارتش

در حال حاضر برج H تکمیل اسکلت و سقف طبقات پایین می باشد و برج C در مرحله اجرای فونداسیون است .

طبقات و متراژ واحدهای پروژه پدافند هوایی ارتش پهنه C

برج های پدافند هوایی ارتش دارای ۴۲ طبقه شامل ۵ طبقه پارکینگ ، انباری ، نیروگاه ، ۱ طبقه اداری و تجاری ، ۱ طبقه لابی و سالن های ورزشی ، اجتماعات و ۳۵ واحد مسکونی می باشد . کل واحدهای هر برج بین ۱۵۰ تا ۲۵۰ واحد است که دارای متراژ های ۶۰ ، ۹۰ ، ۱۲۰، ۱۵۰ ، ۱۸۰ ، ۲۴۰ می باشد .

خرید امتیاز پروژه پدافند هوایی ارتش

هر امتیاز از پروژه پدافند هوایی ارتش شامل ۱ متر واحد تجاری یا ۵۵ متر واحد مسکونی ( اعضای تعاونی ) یا۶۰ متر مسکونی ( شرکت آرین سازه )

زمان تحویل پروژه پدافند هوایی ارتش

پروژه پدافند هوایی ارتش در سال ۱۴۰۰ تحویل خریداران داده می شود  .

کدام سهام پدافند هوایی ارتش بهتر است ؟

هیچ تفاوتی در سهام شرکت سازنده و دارندگان اعضای تعاونی نیست . تنها تفاوت آن اینست که سهام شرکت سازنده ( آرین سازه ) به دلیل آزاد بودن برای همه قابل فروش است . به همین دلیل قیمت پایین تری دارد و دارای اقساط می باشد . اما دارندگان سهام اعضای تعاونی نیاز به اقساط ندارد . تحویل هر دو سهام نیز در یک زمان می باشد .

نحوه خرید پروژه پدافند هوایی ارتش

تنها با مراجعه به تعاونی مربوطه می توانید امتیاز خریداری کنید در غیراینصورت از مراجعه به مراکز دیگر خودداری کنید زیرا مجوز فروش آنها را نداشته و معتبر نیست. امتیازها در قالب دفترچه به خریداران پیش فروش می شود .

دسترسی پروژه پدافند هوایی ارتش

این پروژه نزدیک به دریاچه خلیج فارس و بزرگترین مال خاورمیانه ، ایران مال می باشد . همچنین این پروزه دسترسی به اتوبان های حکیم و همت دارد .

شرایط خرید آپارتمان به صورت اقساطی در دریاچه چیتگر

55 % نقد در ابتدا پرداخت می شود و الباقی هر 3 ماه یکبار به صورت قسطی واریز می شود .

برای دریافت اطلاعات بیشتر رهن کامل آپارتمان در منطقه 22 تهران با ما تماس بگیرید


مشاوره املاک پارلمان غرب، برترین مشاور املاک در منطقه 22 تهران منطقه دریاچه چیتگر می باشد. ما در زمینه فروش ، پیش فروش ، اجاره و رهن آپارتمان های محدوده منطقه 22 تهران ارائه خدمات می نماییم.

لازم به ذکر است گروه مشاورین املاک چیتگر ( املاک پارلمان غرب )  با بیش از ۲۰ سال سابقه تخصصی در منطقه ۲۲ از ابتدا در جریان امور تمامی پروژه های منطقه بوده و روز به روز بر دانش فنی خود افزوده اند.
به لطف پروردگار هم اکنون با ۲ شعبه فعال در سطح منطقه و با بیش ار ۳۰ مشاور تخصصی و ورزیده ی ملکی با احترام به حقوق خریداران و فروشندگان محترم در حیطه ی پیش خرید ملک ، خرید و فروش امتیاز ، رهن و اجاره واحد های نوساز و چند سال ساخت ، مشارکت در ساخت ، تامین مصالح پروژه ها ، تهاتر مصالح با ملک و … در خدمت مشتریان و ارباب رجویان عزیز خواهیم بود.

مدیریت املاک بزرگ پارلمان غرب این اطمینان را به شما می دهد که تمامی جوانب قانونی معاملات را به صورت دقیق رصد و گزارش نهایی را خدمت مشتریان گرامی ارائه دهد . باشد که وجدان ما مهمترین مسئله در امور ملکی باشد.


دسترسی سریع به سایر املاک:

 

جزئیات ملک:

شناسه املاک: HI-05033
اتاق های خواب: 2
حمام: 1
پارکینگ: 1

امکانات

  • آسانسور
  • استخر
  • انباری
  • بالکن
  • پارکینگ
  • حیاط
  • سالن ورزشی
  • سونا
[contact-form-7 id="3484"]

نمایش ملک :

بررسی برای شرايط فروش اقساطی آپارتمان در منطقه 22 تهران

Avatar
امتیاز کل:
Quality of Property
Location of Property
Neighborhood
Features
Floor Plans
Review Content:
Login to leave a review