خرید و فروش آپارتمان در برج نگین آبشار منطقه 22

2 تخت
1 حمام
1 پارکینگ

خرید و فروش آپارتمان در برج نگین آبشار

واحدی به متراژ 105 متر واقع در برج نگین آبشار تهران با مشخصاتی به شرح ذیل موجود می باشد :

  • 2 خوابه
  • پارکینگ
  • انباری
  • آسانسور
  • چشم انداز عالی
  • کابینت MDF
  • نورگیر عالی
  • سالن بزرگ پذیرایی

معرفی پروژه برج های مسکونی آبشار

پروزه برج های مسکونی آبشار متعلق به اعضای تعاونی مسکن سازمان تعزیرات هستند که به صورت امتیازی خرید و فروش شده است . قیمت واحدهای این پروژه توافقی بین ۳.۲ تا ۴ میلیون در صورتی که طبقه و زاویه  را انتخاب کرده باشند. در غیر این صورت براساس اولویت واریزی و خوش حسابی معامله انجام می شوند.
به این صورت البته نگارنده که در پروژه های منطقه ۲۲ فعالیت می کند خیلی کمتر انجام می شود و دلیل آن نیز میزان آورده اولیه نسبتا زیادی است که باید در ابتدای امر پرداخت شود و معمولا مشتریانی که به سمت پیش خرید می آیند از لحاظ پرداخت اولیه محدودیت دارند و بیشتر برنامه ریزی شان پر کردن مبلغ واحد به صورت اقساط و طی ماههای بعدی می باشد.

نحوه خرید امتیاز پروژه برج های آبشار

واحدهایی که متعلق به شرکت سرمایه گذاری مسکن هستند و از آنجایی که این شرکت سازنده پروژه ( تعاونی مسکن تعزیرات ) بوده و برای رسیدن به پول خود باید واحدهایی که طی قراردادش درصد خاصی از مجموع کل واحدها هستند را به فروش برساند تا به سود و درآمد واقعی اش برسد. بنابراین مجبور است برای اینکه بتواند در بازار فروش گوی سبقت را از رقبا برباید، مزیت رقابتی ایجاد کرده و شرایط مناسب و مشتری پسندی ارائه کند. به همین دلیل است که این واحدها بیشتر در بازار فروخته می شوند.

  • متراژ: ۵۰۰۰ متر زیربنا
  • مجری پروژه: تعاونی مسکن سازمان تعزیرات حکومتی
  • نشانی: تهران ، منطقه ۲۲

مزایای برج های مسکونی آبشار

معمولا مشتریانی که برای خرید یا پیش خرید واحد مسکونی منطقه ۲۲ را انتخاب می کنند، نسبت به پروژه های شمال بزرگراه خرازی نظر چندان مساعدی ندارند. دلیل آن نیز برمی گردد به چند مورد ساده؛

  • دسترسی محدود
  • دوری به دریاچه نسبت به پروژه های جنوب بزرگراه
  • خلوتی و باز بودن اطراف پروژه ها

اگر واقع بینانه به دلایل بالا نگاه کنیم، به این نتیجه می رسیم که تقریبا این دلایل که روزی از معایب پروژه های آن منطقه به شمار می رفت هم اکنون تبدیل به مزایا و نقاط قوت آن پروژه ها شده اند.

از نظر دسترسی با امتداد بزرگراه خرازی و تکمیل شدن شهرک های شهید باقری و نمونه و همچنین پروژه تجاری رزمال، بیمارستان تخصصی تریتا و مهم تر از همه بیمارستان در حال ساخت فوق تخصصی مغز و اعصاب پروفسور سمیعی، ورودی ها و خروجی های متعددی به بزرگراه شهید خرازی تعبیه شده و احداث شهربازی هزار و یک شهر که یکی از بزرگترین پروژه های تفریحی خدماتی در سطح کشور است، نویدبخش منطقه ای آبادتر از قبل را به پروژه های شمال بزرگراه می دهد.

دوری از دریاچه نیز اگر زمانی عیب محسوب می شد اما با شلوغی و ترافیک شدیدی که دور دریاچه ایجاد می شود- مخصوصا شبها و روزهای تعطیل- امروزه به عنوان حسن و مزیت شمرده می شود. آنهم فاصله ای این چنینی، یعنی نه آنقدر دور است که در منطقه ای پرت افتاده باشد و از امکانات و دسترسی به دور باشد، به طوریکه هر زمان اراده کنید که از امکانات تفریحی دریاچه استفاده کنید به فاصله پنج دقیقه بعد کنار دریاچه خواهید بود- البته با خودرو- و نه آنقدر نزدیک است که ترافیک و شلوغی و حتی سروصدای دریاچه و رینگ اولیه آن مزاحم شما باشد. بنابراین هم اکنون یکی از بهترین و منطقی ترین فاصله ها نسبت به دریاچه متعلق به پروژه آبشار تعاونی سازمان تعزیرات حکومتی می باشد.

از نظر خلوتی و باز بودن اطراف نیز علی الخصوص درباره پروژه آبشار، وجود مجتمعی خدماتی، تفریحی، تجاری به بزرگی رزمال دقیقا در ضلع جنوبی برج های آبشار و همینطور بیمارستان تخصصی تریتا کاملا تمامی نیازهای ساکنین این مجتمع را مرتفع نموده و موقعیت خوبی را برای پروژه آبشار رقم می زند.

امتیاز و پیش فروش واحد های برج های مسکونی آبشار

پروژه آبشار همانطور که ذکر شد متعلق به تعاونی مسکن سازمان تعزیرات حکومتی هستند که این تعاونی طبق مشارکتی که با شرکت سرمایه گذاری مسکن- متعلق به بانک مسکن- انجام داد، از نظر خرید و فروش واحدهای پروژه به دو دسته تقسیم شدند؛

نحوه واگذاری واحد های متعلق به تعاونی مسکن سازمان تعزیرات

  • واحدهایی که متعلق به اعضای تعاونی مسکن سازمان تعزیرات هستند که به صورت امتیازی خرید و فروش شده و قیمت شان توافقی بین ۳.۲ تا ۴ میلیون و شاید بالاتر بسته به طبقه و جهت- اگر انتخاب واحد کرده باشند- و یا در غیر این صورت براساس اولویت واریزی و خوشحسابی معامله می شوند. به این صورت البته نگارنده که در املاک منطقه ۲۲ فعالیت می کند خیلی کمتر انجام می شود و دلیل آن نیز میزان آورده اولیه نسبتا زیادی است که باید در ابتدای امر پرداخت شود و معمولا مشتریانی که به سمت پیش خرید می آیند از لحاظ پرداخت اولیه محدودیت دارند و بیشتر برنامه ریزی شان پر کردن مبلغ واحد به صورت اقساط و طی ماههای بعدی می باشد.

نحوه واگذاری واحد های متعلق به شرکت سرمایه گذاری مسکن

  • واحدهایی که متعلق به شرکت سرمایه گذاری مسکن هستند و از آنجایی که این شرکت سازنده پروژه بوده و برای رسیدن به پول خود باید واحدهایی که طی قراردادش درصد خاصی از مجموع کل واحدها هستند را به فروش برساند تا به سود و درآمد واقعی اش برسد. بنابراین مجبور است برای اینکه بتواند در بازار فروش گوی سبقت را از رقبا برباید، مزیت رقابتی ایجاد کرده و شرایط مناسب و مشتری پسندی ارائه کند. به همین دلیل است که این واحدها بیشتر در بازار فروخته می شوند.

قیمت و شرایط پیش فروش واحد های برج های مسکونی آبشار

و اما قیمت و شرایط پرداخت واحدهای شرکت سرمایه گذاری مسکن؛ اولین مزیتی که خرید از سازنده دارد این که واحد از همان ابتدا برای خریدار مشخص می شود. خریدار می تواند طبقه و جهت واحدش را انتخاب کند. دومین مزیت دادن تعهد پرداخت ضرر و زیان در صورت دیرکرد است.

اینها مزیت هستند چراکه بقیه تعاونی ها چنین شرایطی را برای خریدار یا اعضا مهیا نمی کنند. در اینجا خریدار با یک قیمت پایه روبرو می شود که حدود ۳.۳ تا ۳.۵ میلیون تومان بوده و به ازای هر طبقه نیز ۲درصد ضریب طبقات محاسبه می شود. متراژ واحدها در برج ها کمی تفاوت دارند اما تقریبا به صورت میانگین به این صورت هستند؛ واحدهای دوخوابه بین ۹۳ تا ۱۰۵ متری و واحدهای سه خوابه بین ۱۳۰ تا ۱۳۵ متر.

شرایط پرداخت نیز صاف و ساده است؛

۲۰ درصد پیش پرداخت

۵۰ درصد یکساله (طی ۴ فقره چک ۳ ماهه)

۱۰ درصد موعد تحویل

۲۰ درصد تسهیلات ۶۰ ماهه پس از تحویل

بندهایی دارد به این مضمون که به ازای هر ۱۰ درصد مازادی که به مبلغ پیش پرداخت اضافه شود، ۱.۵ درصد روی قیمت پایه تخفیف محاسبه می شود و دیگر اینکه اگر خریداری مایل به استفاده از تسهیلات ۶۰ ماهه نبود می تواند به جای ۱۰ درصد در زمان تحویل، ۲۵ درصد پرداخت کند و ۵ درصد نیز زمان سند.

به نظر نگارنده چنین قیمت و شرایط پرداختی برای پروژه ای که یک سال واقعی به تحویل آن باقی مانده است، کاملا   ایده آل بوده و هر مشتری که تصمیم جدی برای پیش خرید در منطقه ۲۲ گرفته و پولش نیز جور بوده باشد و یک بار از پروژه بازدید کند- پروژه روزهای کاری از ساعت ۱۰ صبح تا ۴ بعدازظهر با هماهنگی قبلی امکان بازدید دارد- احتمال اینکه یکی از واحدهای آبشار را انتخاب کند ۹۵ درصد می باشد.

بنابراین در این مطلب از ذکر گزینه های همیشگی که آیتم بندی بوده و هر پروژه از هر آیتم نمره می گرفت خودداری نموده و فرض را بر این می گذاریم که پروژه آبشار- مخصوصا واحدهای شرکت سرمایه گذاری مسکن- از تمامی آیتم ها نمره کامل را گرفته است.

چگونگی نقل و انتقال برج های مسکونی آبشار

در پایان تنها درباره نقل و انتقال باید گفت که تمامی واحدهای تعاونی مسکن تعزیرات در دفتر تعاونی مسکن سازمان تعزیرات نقل و انتقال انجام می شود و واحدهای شرکت سرمایه گذاری مسکن نیز در دفتر خود شرکت نقل و انتقال انجام می دهند طی قراردادهای رسمی و کاملا قانونی و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

نگارنده امیدوار است تمامی سازنده های مسکونی، تجاری و اداری، اعم از شخصی و تعاونی روزی به این نتیجه برسند که امر خرید و فروش امتیازها و سهامها نیز مثل هر امر دیگری در صنعت ساختمان، کاملا مدرن شده و می بایست با شیوه هایی علمی و به روز شده به بحث پیش خرید و پیش فروش نگاه کرد و در این مسیر همکاری و یاری بیشتری با کارشناسان املاک داشته باشند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر رهن کامل آپارتمان در برج نگین آبشار با ما تماس بگیرید


مشاوره املاک پارلمان غرب، برترین مشاور املاک در منطقه 22 تهران منطقه دریاچه چیتگر می باشد. ما در زمینه فروش ، پیش فروش ، اجاره و رهن آپارتمان های محدوده منطقه 22 تهران ارائه خدمات می نماییم.

لازم به ذکر است گروه مشاورین املاک چیتگر ( املاک پارلمان غرب )  با بیش از ۲۰ سال سابقه تخصصی در منطقه ۲۲ از ابتدا در جریان امور تمامی پروژه های منطقه بوده و روز به روز بر دانش فنی خود افزوده اند.
به لطف پروردگار هم اکنون با ۲ شعبه فعال در سطح منطقه و با بیش ار ۳۰ مشاور تخصصی و ورزیده ی ملکی با احترام به حقوق خریداران و فروشندگان محترم در حیطه ی پیش خرید ملک ، خرید و فروش امتیاز ، رهن و اجاره واحد های نوساز و چند سال ساخت ، مشارکت در ساخت ، تامین مصالح پروژه ها ، تهاتر مصالح با ملک و … در خدمت مشتریان و ارباب رجویان عزیز خواهیم بود.

مدیریت املاک بزرگ پارلمان غرب این اطمینان را به شما می دهد که تمامی جوانب قانونی معاملات را به صورت دقیق رصد و گزارش نهایی را خدمت مشتریان گرامی ارائه دهد . باشد که وجدان ما مهمترین مسئله در امور ملکی باشد.


دسترسی سریع به سایر املاک:

جزئیات ملک:

شناسه املاک: HI-05057
اتاق های خواب: 2
حمام: 1
پارکینگ: 1

امکانات

  • آسانسور
  • استخر
  • انباری
  • بالکن
  • پارکینگ
  • حیاط
  • سالن ورزشی
  • سونا
[contact-form-7 id="3484"]

نمایش ملک :

بررسی برای خرید و فروش آپارتمان در برج نگین آبشار منطقه 22

Avatar
امتیاز کل:
Quality of Property
Location of Property
Neighborhood
Features
Floor Plans
Review Content:
Login to leave a review