فروش رهن کامل آپارتمان در چیتگر ، اجاره آپارتمان در شهرک شهید خرازی

املاک بزرگ پارلمان غرب - منطقه 22

مقالات آموزشی

برج ارکیده چیتگر

برج ارکیده چیتگر

برج ارکیده چیتگر : اگر به دریاچه چیتگر در تهران منطقه ۲۲، رفته باشید باید گفت که این دریاچه تنها بخش کوچکی از شهرک چیتگر محسوب می‌شود. شهرک چیتگر با توجه به وسعت زیادی که دارد، به سه پهنه A، B و C تقسیم شده است که هر یک از این پهنه‌ها، دارای شهرک‌ها، برج‌ها و امکانات رفاهی متفاوتی هستند. در پهنه A شهرک چیتگر، دو شهرک ارکیده و پامچال واقع شده‌‌اند که در ادامه به معرفی برج ارکیده چیتگر می‌پردازیم.برای اطلاع از آخرین قیمت املاک و آپارتمان، و برج های منطقه 22 و خرید خانه در منطقه 22 با املاک پارلمان غرب تماس حاصل نمایید.

برای اطلاع از قیمت آپارتمان در منطقه چیتگر با شماره های 02144741072 تماس حاصل نمایید.

معرفی شهرک ارکیده تهران

شهرک ارکیده واقع در منطقه چیتگر، نسبت به دریاچه چیتگر ۱۱۰۰ متر فاصله دارد و به اتوبان حکیم دسترسی نزدیک‌تری دارد. در این شهرک ۱۱ برج ساخته شده است که هر یک از برج‌ها دارای امکانات رفاهی متفاوتی هستند. در کنار شهرک ارکیده، شهرک پامچال قرار دارد که در این شهرک نیز برج‌ها با نام پامچال نامگذاری شده اند. شما می‌توانید با خرید یا اجاره آپارتمان‌های برج‌های ارکیده و پامچال، یکی از ساکنین این منطقه باشید.

اجاره آپارتمان در برج ارکیده چیتگر

برای خرید یا اجاره آپارتمان در برج ارکیده چیتگر، می‌توانید انتخاب‌های متعددی داشته باشید. این ۱۱ برج دارای واحدهای مسکونی با متراژهای متفاوت هستند. متراژ آپارتمان‌های برج ارکیده ۲، از ۶۹ تا ۱۱۰ متر، متراژ آپارتمان‌های برج ارکیده ۵ از ۶۳ متر تا ۱۱۱ متر و متراژ آپارتمان‌های برج ارکیده ۱۰ از ۷۸ متر تا ۲۵۳ متر هستند. با توجه به متراژ، واحدهای زیر ۱۰۰ متر تک خواب و دو خواب و واحدهای بالای ۱۰۰ متر ۳ خواب هستند. به این ترتیب، شما می‌توانید با بودجه‌‌ای که در نظر گرفته‌‌اید یکی از بهترین واحدهای این مجموعه را اجاره یا خریداری کنید. بیشترین طبقات مربوط به برج‌های ارکیده ۱۰ و ۱۱ با ۲۷ طبقه و کمترین تعداد طبقات مربوط به برج ارکیده ۳ با ۱۵ طبقه است.

برج ارکیده چیتگر
برج ارکیده چیتگر

فروش آپارتمان در برج ارکیده چیتگر

اگر قصد خرید آپارتمان در برج ارکیده ۲ را دارید، باید گفت این برج دارای یک طبقه لابی، سه طبقه پارکینگ و ۱۸ طبقه مسکونی است. در هر طبقه ۱۲ واحد مسکونی طراحی شده است که به طور کلی این برج دارای ۲۱۶ واحد مسکونی است. اگر برج های ارکیده ۱، ۸ و ۹ را بازدید کرده اید، این برج نیز از نظر طراحی شبیه به این سه برج است. این برج در میان سایر برج‌های شهرک محصور شده است. اما برخی از واحدهای این برج با توجه به نوع قرارگیری، یک چشم انداز به سمت کوه دارند.

اما اگر قصد دارید در برج ارکیده ۵ ساکن شوید، می‌توان گفت تقریباً این برج شبیه برج ارکیده ۲ است و تنها تفاوت آن قرار گرفتن اتوبان حکیم در ضلع جنوبی آن است که به معنای قرار نگرفتن هیچ برجی در جلوی آن است. در مورد این برج، قرار گرفتن یک مدرسه در نزدیکی آن و همچنین استفاده مشترک برج‌های ۴ و ۵ از یک پارکینگ، از معایب آن محسوب می‌شوند.

و برج ارکیده ۱۰ چیتگر که از بلندترین برج‌ها محسوب می‌شود، با ۲۷ طبقه مسکونی و سه طبقه پارکینگ، یکی از بهترین برج‌های شهرک ارکیده است. اگر قصد خرید یک آپارتمان با متراژ بالای ۲۰۰ متر را دارید، سه طبقه آخر در این برج دارای واحدهای ۲۵۰ متری هستند. با توجه به متراژهای متفاوت واحدها، در دیگر طبقات، برخی از طبقات ۸ واحد و در برخی طبقات دیگر ۴ واحد طراحی شده است. برج ارکیده 10 نیز از نظر طراحی به برج ارکیده 11 شباهت دارد. هر کدام از واحدهای این مجموعه را انتخاب کنید از ویو زیبا لذت خواهید برد، تنها از سمت غرب، چشم انداز خوبی را نخواهید داشت.

قیمت آپارتمان در برج ارکیده چیتگر

قطعاً در قیمت آپارتمان‎های برج‌ ارکیده چیتگر، تعداد طبقات، شماره واحد، قرار گرفتن واحد آپارتمان در ضلع مناسب، متراژ، متریال به کار رفته در ساختمان، امکانات رفاهی داخل آپارتمان و چشم انداز دیدنی می‌توانند تاثیرگذار باشند. همچنین امکاناتی که در برج‌ها وجود دارد، متفاوت است، که می‌توان به هلی پد جهت امداد و نجات، سالن اجتماعات، سالن ورزشی، چیلر مرکزی، برق اضطراری، لابی من 24 ساعته و سیستم اعلام و اطفای حریق اشاره کرد. برای نمای تمامی برج ها از سیمان و برای دیوارها از متریال بلوک هبلکس استفاده شده است. بنابراین با توضیحات بیان شده نمی‌توان قیمت واحدی را برای آپارتمان‌های موجود در این شهرک جهت اجاره یا خرید، در نظر گرفت. اما نکته حائز اهمیت این است که با توجه به تنوع در متراژها شما می‌توانید با هر بودجه‌ای یکی از ساکنین این شهرک شوید.

این مزیت سبب می شود که هر سرمایه گذاری با اطمینان خاطر نسبت به خرید آپارتمان در چیتگر منطقه 22 اقدام نماید.

اگر تمایل به کسب اطلاعات بیشتر و یا آگاهی از قیمت‌ها دارید، می توانید با مشاورین املاک پارلمان غرب تماس حاصل نمایید.

در انتها لازم است مجدد بگوییم که پروژه سران 1 در دریاچه چیتگر یکی از لوکس ترین و بهترین برج های منطقه 22 تهران می باشد که از نظر طراحی و ساخت فضای مدرن، آرام و شادی را برای ساکنین پیش بینی کرده است.

سخن پایانی

شهرک ارکیده، واقع در پهنه A شهرک چیتگر، یکی از مناطق خوش آب و هوا محسوب می‌شود که می‌توانید در یکی از ۱۱ برج این شهرک یک واحد آپارتمان را خریداری یا اجاره کنید. برای دریافت هرگونه اطلاعات بیشتر راجع به این مجموعه بزرگ و بی‌نظیر، می‌توانید به مجموعه پارلمان غرب مراجعه کرده و به صورت حضوری از اطلاعاتی که مشاورین با تجربه این مجموعه در اختیار شما قرار می‌دهند، استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب بیشتر