فروش رهن کامل آپارتمان در چیتگر ، اجاره آپارتمان در شهرک شهید خرازی

املاک بزرگ پارلمان غرب - منطقه 22

مقالات آموزشی

برج آسمان آبی چیتگر

برج آسمان آبی چیتگر

برج آسمان آبی چیتگر از برج های نو ساز منطقه ۲۲ است که سال ساخت آن ۱۳۹۹ می‌باشد، برج آسمان آبی منطقه 22 تهران در زمره برج های لوکس دریاچه چیتگر قرار گرفته است.

پروژه برج آسمان آبی دریاچه چیتگر در زمینی به مساحت ۹۹۱ متر مربع واقع در منطقه ۲۲ تهران در محدوده شمال دریاچه قرار گرفته است.

برای اطلاع از آخرین قیمت املاک و آپارتمان، و برج های منطقه 22 و خرید خانه در منطقه 22 با املاک پارلمان غرب ( مشاور املاک در چیتگر ) تماس حاصل نمایید.

برای اطلاع از قیمت آپارتمان در منطقه چیتگر با شماره های 02144741072 تماس حاصل نمایید.

"<yoastmark

برج مسکونی آسمان آبی شامل ۱ برج ۱۵ طبقه می باشد که از ۱۲ طبقه مسکونی، ۱ طبقه لابی و ۲ طبقه منفی به عنوان پارکینگ تشکیل شده است.

واحد ها به صورت شرقی و غربی هستند که واحد های شرقی از دید بهتری برخوردار هستند و دید دریاچه را دارند و واحد های غربی به برج پاسارگاد مشرف هستند و ویو آن بلاک است.

تعداد واحد های برج آسمان آبی در طبقات فقط ۲ واحد مسکونی میباشد که هر۲ واحد به صورت ۱۴۶ متر ۳ خواب میباشند و ویو کوهستان و دریاچه را دارند

در طبقه ۱۱ و ۱۲ تک واحدی میشوند و متراژ آن ۳۰۰ متر میباشد این برج جزو کم واحدترین برج های مسکونی دریاچه چیتگر میباشد.

برج آسمان آبی دریاچه چیتگر دارای ۲ لاین آسانسور یک لاین باربر، پارکینگ و انباری، لابی مجلل و لابی من ۲۴ ساعته ،هلی پد، سالن اجتماعات، سالن مجهز ورزشی، سیستم اعلام حریق و فایر باکس آیفون تصویری درب ریموت سرمایش و گرمایش داکت اسپیلت و … می باشد.

دسترسی های برج آسمان آبی

برج آسمان آبی در حدفاصل میدان ساحل و میدان دریاچه واقع شده است که این موقعیت مکانی, دسترسی های اعم از دسترسی به مجموعه تفریحی دریاچه و دسترسی به میدان ساحل و استفاده از امکانات تجاری را, به ساکنین برج می دهد

دسترسی برج آسمان آبی به مراکز تجاری و تفریحی و خدماتی از جمله دریاچه چیتگر، اوپارک ، پارک جنگلی چیتگر، ایرانمال ، درمانگاه و … می باشد

نمای این برج ترکیب زیبایی سیمان شسته و چوب میباشد; هم چنین تمامی واحد ها به صورت آماده و کابینت دار تحویل داده خواهند شد.

این مزیت سبب می شود که هر سرمایه گذاری با اطمینان خاطر نسبت به خرید آپارتمان در چیتگر منطقه 22 اقدام نماید.

اگر تمایل به کسب اطلاعات بیشتر و یا آگاهی از قیمت‌ها دارید، می توانید با مشاورین املاک پارلمان غرب تماس حاصل نمایید.

در انتها لازم است مجدد بگوییم که برج آسمان آبی در دریاچه چیتگر یکی از لوکس ترین و بهترین برج های منطقه 22 تهران می باشد که از نظر طراحی و ساخت فضای مدرن، آرام و شادی را برای ساکنین پیش بینی کرده است.

مشخصات برج آسمان چیتگر

برج آسمان آبی در قالب 12 طبقه مسکونی با متراژ 146 متر سه خواب ساخته شده است.

در هر طبقه این برج فقط 2 واحد مسکونی قرار دارد . جزو کم واحد ترین برج ها در منطقه 22 به حساب می آید.

امکانات برج آسمان آبی دریاچه چیتگر

برج آسمان آبی دارای 2 لاین آسانسور ، پارکینگ و انباری ، سالن اجتماعات ، سالن ورزش و… می باشد.

لوکیشن برج آسمان آبی منطقه 22 تهران

برج آسمان آبی دریاچه چیتگر در شمال دریاچه قرار دارد وتعدادی از  واحد های آن دید کوه و دریاچه و همین طور لوکیشن بسیار قوی دارند.

دسترسی برج آسمان آبی دریاچه چیتگر به مراکز تجاری و تفریحی و خدماتی از جمله دریاچه چیتگر، اوپارک ، پارک جنگلی چیتگر، ایرانمال ، درمانگاه و …  می باشد.

سازنده برج آسمان آبی منطقه 22 تهران

برج آسمان آبی را تعاونی ابنیه همت در سال 1398 تحویل داده است و یکی از لوکس ترین برج های منطقه 22 و دریاچه چیتگر می باشد.

سازنده این برج یکی از تعاونی های خوش نام سطح منطقه میباشد,به نام ” تعاونی مسکن توسعه ابنیه همت “, با رزومه ای درخشان و ساخت برج های لوکس در منطقه ۲۲ که میتوان به پروژه های ( لکسون – برج فرزانگان ) اشاره کرد و به تازگی ۲ پروژه به نامهای الوند و البرز هم در دست اقدام دارد .‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب بیشتر